diumenge, 22 de maig del 2005

L'ètica «protestant» i El Racó de Feri

Hi ha tant de personal preocupat pels valors morals i ètics, que resulta incomprensible que tingam el pati tan desendreçat, i no em referixc necessàriament al de les Corts, que els costa bona cosa a la parella de jardiners mantindre'l net de les figuetes i les fulles del ficus immens i supervivent que tot ho tapa.

D'altra banda, en la xarxa hi ha també persones igualment ocupades a salvar els món, com la xica d'eCom-Activista —a qui desitge una bona dosi d'encert en el seu estudi—, o altres que m'hi he anat trobant. Per exemple, per salvar-mos una mica més, el company Dualde de Borriana em recomana un enllaç de les Nacions Unides.

Em sembla que tots perdem bastant del nostre temps elaborant estes frondoses explicacions i teories que no resolen res, amb l'esperança que este diagnòstic siga erroni —i no seria el primer cas!

Hui, després d'haver dinat amb productes d'El Racó de Feri (paradeta del mercat central de València) tal com hummus, halva, formatge feta i altres delícies del mediterrani oriental, estic una mica reconciliat amb esta ciutat actualment sorollosa, inaccessible, assetjada, runosa, assolada; i-Rita-da, en resum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada