dijous, 4 de desembre del 2008

Appaloosa, palesament

És palés.
Quasi que estic eixint cap als cinemes UGC de València, a vore Appaloosa, pel·lícula dirigida per Ed Harris, aixina que tinc poc de temps per a deixar alguna cosa hui.

En primer lloc, insistir en l'escola del palés que trobe que s'ha estés en una formació política, eupv en concret. Si abans hi havia la suecana Dolors Pérez, que tenia un repertori animat d'expressions estranyes però suposadament vestidores, ara em sembla comprovar que els quatre tics d'Ángeles Gloria Marcos Martí s'han estés a companys actuals i antics de partit. Els vaig esmentar ahir, però el que dóna el toc és la paraula palés. De la mateixa manera que vam comprovar qui era l'impenitent usufructuari de traïció i derivats, un dia faré una cerca, a vore qui l'ha feta servir mai en les Corts.

D'altra banda, he de dir que en la foto de Carles Francesc del diari El País de la manifestació de dissabte passat per l'escola pública, no em van enfocar, però me s'hi pot trobar, talment com un Wally valencià. Au, fugim cap al cinema.

2 comentaris:

  1. Ja t'hi he trobat. Però supose que això no té cap mèrit, perquè ens coneixem de fa anys, no? Salutacions

    ResponElimina
  2. Bé, al cap dels anys... Si no mos haguérem vist abans, no sé, no sé si hagueres pogut. I perquè porte la mateixa disfressa des de fa més de deu anys, que, si no...

    ResponElimina