dissabte, 13 de desembre del 2008

Ballant entre ordinadors

Reposant al solet
Este dissabte estic embolicat, per descansar un poquet de les altres responsabilitats de la setmana, amb la configuracio de l'Asus eeepc 1000, sobretot perquè estic intentant clavar-li l'Ubuntu, cosa que es pot fer sense haver de recórrer al cd si tens una llapissera de memòria d'un o dos gigues. Precisament ara en tinc unes quantes, però només arriben als 512 megues, aixina que hauré de mirar ofertes, que ara van bé de preu, i aprofitaré per a actualitzar l'usb Cruzer amb què em moc entre ordinadors.

El xic que ens va vendre l'ordinador en Fnac anit —nit d'ofertes i rebaixes diverses— era sud-americà, però m'entenia bastant bé, llevat de l'hora de les xifres. Es va comportar ben educadament i va descobrir segurament el so d'algunes xifres en valencià. Al cap i a la fi, vam fer algun intercanvi, perquè jo també vaig haver de desxifrar algunes expressions seues i algunes entonacions discursives poc habituals en els castellans que conec.

Al final, l'avantatge de l'Asus eeepc sobre l'lg X110 era la versió del wifi (n), crec que també la capacitat del disc dur (160 Gb) i el fet que Asus és fabricant d'ordinadors. Això li donava més confiança, bé, i a mi també.

Finalment, hui toca sopar al Veo Veo de València, que és un local que li agrada a una amiga balladora on no hem estat mai. Com que és el seu aniversari, mos hi vol portar. No sé si com a regal o com a venjança anticipada li regalaré Dones de Manhattan de Candance Bushnnell. Espere que s'ho passe bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada