dissabte, 8 d’agost del 2009

Calces llargues

Música

Sí que funciona prou bé en Windows xp la connexió sense fils amb els auriculars jbl 610. Cert és que no tenen un so precisament espaterrant i que per això em van decebre quan els vaig rebre —comprats en Alemanya a través d'Internet, on els tenien uns cent euros més barats— però fan el seu paper per a escoltar l'Ipod en qualsevol lloc. Ara mateix, Ocean light de Steve Howe i Paul Sutin, després del Difícil de Barricada.

Això em recorda que tot i la resposta amable des de Catalunya Ràdio, encara no he sentit en Icat fm cap cantant suec (en suec, és clar) dels que els vaig recomanar i sí que hi he sentit el repertori habitual de cançons ensopides americanes. A més d'això, precisament relacionat amb Suècia, l'emissora mos animava a visitar eixe país on hi havia no sé quines activitats atractives. Entre altres, una que estava relacionada amb ¡«Pipi Calces Llargues»! Els camins del calc o de la subordinació al castellà també tenen estos tocs d'humor, perquè l'emissora i la locutora deuen entendre què estaven dient —un calc directe o una pronúncia estranya del castellà—, però per a mi, valencianet amb massa idees sobre dialectologia de les que toquen, en lloc de fer-me vore que la locutora havia tingut en compte que per ací les «langstrum» són això, calces llargues, m'ha vingut al cap que per allà, per Barcelona, les calces són les bragues i, doncs, la locutora devia estar diguent una cosa ben estranya per a la seua audiència catalunyesa.

Bé, Takse m'ha fet vore que la qüestió és renegar, fins i tot una volta que ho diuen a la valenciana, aixina que mos farem a la idea que ha segut aixina, ja que, és veritat, Pipi exhibia unes bones calces, tot i que no sé per què dien que eren llargues, ja que les calces ja ho tenen això, que són llargues —i, segons la cama, més o menys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada