dimecres, 10 de febrer del 2010

Afeccions

Sosté i decora

Es veu que ahir tenia el cap en altres coses, sobretot perquè devia estar afectat pel debat entre Marí Olano i Luna González: i no vaig apuntar res de trellat. Per a hui, vaja, hauria de repassar algun contingut de les actuacions d'ahir, però no tenen massa interés polític. Ara, pot ser que donara per a un tractat sobre la tergiversació. Però ho deixarem passar.

D'altra banda, els qui porten la revista Presència m'han alegrat la setmana periodística, ja que han tingut l'amabilitat d'enviar-me alguns exemplars que no m'havien arribat. Per eixe costat, la gestió que fan sembla més bona del que és habitual. Ara espere poder comprovar que sí que indiquen els noms dels traductors sistemàticament en les novetats de llibres que publiciten, ja que també van atendre el suggeriment en eixe sentit que els vaig enviar.

Poc més, doncs, que estic realment adormint-me somiant amb protocols infumables per a l'administració local, associacions virtuals de tècnics lingüístics, extensos vocabularis de dret que obliden termes de dret i s'omplin de vocabulari general, lèxic juridicoadministratiu elitista o raonat i popular... Això, a fer nona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada