dijous, 23 de setembre del 2010

Renovació de pantalles

Cadires per a les Corts

Estic immers en el proceŀlós mar dels miniordinadors (o netobooks que diuen també). Tot perquè ma mare ha de fer un curset d'iniciació a la informàtica en l'escola d'adults de la Vall i m'ha dit que li demanen que duga l'ordinador de casa. Per tant, li deixaré el meu Asus 1000H i em modernitzaré segurament amb un Asus Eeepc 1201N platejat. Este model encara no l'acabe de tindre clar, perquè les botigues en València tenen disponibilitats i preus diferents.

El maldecap ha segut aclarir si les característiques de l'Asus Eeepc 1201HA eren prou bones per a fer la compra. Al final trobe que no, que té diverses mancances —des del processador fins als connectors externs) que fan preferible l'altra versió de l'ordinador—. L'únic inconvenient que no sé per què no resolen definitivament en Asus, és que tenen el fons del teclat platejat, però no tenen el teclat blanc o platejat. Com que vaig fugint dels obstacles visuals, eixe és un factor molt important per a mi, però que sembla que, al cap dels anys encara estem esperant una solució definitiva a la qüestió.

He de dir que li vaig fer el comentari a Juan Luis Chulilla respecte al seu bloc —que té fons blanc— atés que ell mostrava molta sensibilitat sobre això en tractar-se de lectors electrònics. Em va proporcionar una adreça que podia servir per a apedaçar el problema (Readability), però, no sé per què, no va acceptar de modificar el fons del seu (interessantíssim) bloc. Els que patim de «vista de topo» —tal com ell diu— al cap de les hores de mirar la pantalla, hem de continuar patint en silenci, pel que sembla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada