dimarts, 5 d’abril del 2011

El mateix sexe

Font ben informada

Diverses fonts —no sé si estan ben o mal informades— em confirmen que les preferències sexuals dels dos caps de llista valencians del pp i pspv són la mateixa. És a dir, que fins i tot en això hi hauria més similituds de les que podríem esperar. De les que podríem esperar sobretot en el representant de la dreta, de qui m'han donat fins i tot el nom de l'amic o company físic o sentimental, com si a mi això m'interessara gens... Bé, sí que m'interessa en eixe cas, si fóra cert, perquè això seria un poc com descobrir que el retor no creu en Déu —o que paga serveis sexuals o invertix en armament amb els donatius de l'església—, que l'advocat progressista em vol cobrar sense iva —i també el llanterner sindicalista o l'arquitecte ecologista, és clar—, o que els ciutadans preferixen pagar diners a xarxes públiques i privades de corrupció que disposar de centres d'ensenyament, de mitjans de transport públics o de serveis socials per a atendre les situacions de dependència i fer efectius els drets de les dones a la igualtat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada