dimecres, 3 d’agost del 2011

L'article i altes insectes

Gat que estiueja

El municipi del Puig es diu oficialment Puig, sense article inicial, cosa que despista bastant veïns i forasters, perquè fins ara sempre li l'hem posat, fins i tot en la documentació oficial apareix amb article ben sovint. Però el cas és que encara no s'ha fet oficial eixa petita crossa inicial.

En ple estiu, toca fer vacances, i això fa el personal. Envie el missatge sobre les novetats de les fitxes de dubtes i terminologia i comencen a entrar-me avisos de «no estic a l'oficina» o «estic de vacances». Bé està. Tot i que no ho vaig dir en el missatge, jo també faré vacances fins a l'octubre. Fins llavors hi haurà temps per a aclarir un poc algunes fitxes i afegir-ne alguna, com ara una de cutimanyes, berfulls (marfulls o cuïcs) i arabics, que espere que em piquen només l'interés lingüístic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada