dissabte, 24 de març del 2012

El «.es» ocult

No ho és del tot

Poca cosa, un canvi de plans. I a última hora, aplique el codi que mos facilita Xavi Caballé per a fer desaparéixer l'apèndix identitari inevitable «.es» de l'adreça d'este bloc que es conforma sent «.com». No acabe d'entendre per què Google havia decidit afegir això ni tampoc m'havia adonat si este bloc ho tenia des de fea dies, però em molesta per motius estrictament polítics i estètics i decidixc amagar-me la meua «realitat» nacional.

2 comentaris:

  1. Curiosament, a Mèxic, et fan mexicà: einesdellengua.blogspot.MX Som globals, està vist; encara hem de decidir si per bé o per mal.

    ResponElimina
  2. Sí, el codi de Google em sembla que no és massa precís. Amb tot, mentres jo no ho veja... Al cap i a la fi, és fàcil que siga una cosa que només em moleste a mi i per motius ben raonables, però sobre els quals no volen raonar els detentors de l'«espanyolitat» imposada.

    ResponElimina