dissabte, 2 de juny del 2012

¡Quina creu!


La columna de la creu

¿I si hui me'l botara? Com que no hi ha borsa i la prima de risc estarà en els llimbs durant el cap de setmana, exactament això, «esperant la redempció del gènere humà», que és el que diu el diccionari que, segons el catolicisme, fan en els llimbs les ànimes dels justs... El cas és que no sembla que l'accepció de justícia per a l'Església Catòlica —amb majúscules, la institució dirigida pels bisbes i companyia— siga la que dóna el diccionari i que els laics —i molts creients— compartim pam dalt, pam baix. La seua justícia episcopal espanyola passeja encara baix el pal·li del dictador, que era la columna d'aquella creu.

Doncs, al final, hui tampoc no m'estalvie l'apunt.

2 comentaris:

  1. http://bibiloni.cat/ambbonesparaules/apunt.html

    apunta, apunta...

    ResponElimina
  2. Bon apunt, el de Bibiloni. Te l'agraïxc, Dospoals.

    Jo en dia entrada, i haguera trobat lògic anotació, però els del Termcat van preferir apunt, que jo reservava per a faenes acadèmiques. Com que no tinc massa tirada cap a les genuïnitats, m'hi vaig «apuntar» sense pensar-m'ho massa.

    ResponElimina