dimecres, 20 de juny del 2012

Rendisme

Rendistes

La interfície per a presentar telemàticament la declaració de la renda no arranca en el Firefox. Tots els passos van bé fins que, quan sembla que està pujant l'arxiu, el redolinet no para de pegar voltes i, al cap de molt de temps, l web no em confirma que hi haja res penjat. Ho torne a provar més tard i ni tan sols funciona la interfície Java per a introduir les dades d'accés. A la segona sí que reacciona.

Deu ser cosa de la meua enginyeria fiscal, amb la qual em dedique a «optimitzar» la meua relació amb la hisenda pública: que si ara em retallen per ací, que si ara em retallen per allà, que si no lloguen interins, que si paguen paelles gegants, entrepans per a jubilats, cotxes oficials, etc., mentres mos impedixen intervindre en la vida política, en l'elecció dels consells de direcció dels ens públics, en l'esmena i revocació de lleis i nomenaments nocius per a la societat.. Deu ser per això que no em funciona la interfície de la renda, volen que vaja en persona al cau on ho gestionen: no m'estranyaria que feren pagar per obrir la porta.

Al final, la meua declaració els ha arribat gràcies al navegador Chromium i després de fer servir els certificats de la seu de l'aeat. Segons les instruccions de l'agència, això no podia ser, però ha segut. I, bé, si cal, que m'ho retallen del que m'han de tornar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada