dissabte, 21 de juliol del 2012

Música per a la crisi

Daltabaix republicà

La música és un mitjà més per a superar la crisi d'indignació que provoca la política que mos arriba a través dels mitjans. Sort que des que faig de maquetador ja no em passe el dia escoltant les intervencions parlamentàries en les Corts Valencianes, perquè n'hi hauria per a acabar agarrant mosques. Em tire a la música i em faig una llista de música en català en el Grooveshark. El web no permet triar l'idioma i de tant en tant em clava alguna cançó en castellà (o anglés, a causa dels Mishima i de Lídia Pujol), però no en portugués, francés ni italià. En tot cas, vaig eliminant el que no vullc i faig la meua llista partint d'Antònia Font, Roger Mas, Quim Vila, Manel, La Gossa Sorda, Sanjosex, Verdcel i Gerard Quintana. Grooveshark hi afig Quimi Portet, Mishima, Lídia Pujol i Obrint Pas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada