dijous, 11 d’octubre del 2012

Baixa

Baixa

No tinc cap tesi doctoral en perspectiva sobre res, em conforme fent de tècnic lingüístic de la funció pública i no tinc en perspectiva atabalar ningú amb una coŀlecció de títols acadèmics ni amb lliçons dogmàtiques sobre cap fenomen lingüístic ni sociolingüístic. Fins i tot em sap mal no poder fer-ho, però com que tinc el cap en altres coses, a més de ple de pardalets, m'he de fer a la idea que la meua intenció no és presidir ni tan sols la comunitat de veïns. En tinc prou i massa també fent de secretari i altres papers de l'auca en la cdlpv, i tampoc no ho faria si hi haguera algú amb temps i ganes per a donar-li un poc més de vida a l'associació.

De tant en tant, però, hi ha petits gests que em saben mal, i que no acabe d'entendre, a pesar que no és la primera volta que em passa: una tècnica lingüística em demana la baixa del missatge «mensual» —ja no és setmanal com fa un temps, sinó ¡mensual!— sobre les novetats en les fitxes. Tenint en compte la quantitat de missatges que esborre cada dia, no vullc pensar com deu tindre la bústia eixa xica si un missatge mensual li sembla excessiu. Mire la meua bústia i em pose les mans al cap. Bé, deu ser que sóc massa cutxamander en algunes coses —cutxarós a Elx i cutxipander a Rafelguaraf, segons els meus turmentats Joan-Carles Martí i Vicent Sanchis.

2 comentaris:

  1. Turmentat Miquel? Quina gràcia! Salut mestre! Això de "cutxarosa" ho diu ma sogra d'unes veïnes seues. Els "cutxarosos" sempre són uns altres i és que nos ens veiem mai la gepa!

    Espere que t'haurà agradat el video de publicitat per al MURALMOB que s'ha fet des del Tempir d'Elx... A mi aquestes coses m'esperonen molt!

    ResponElimina
  2. Bé, Joan-Carles, em va agradar més el vídeo de «Fes teu el valencià». Este és més limitat de mitjans, simple, sense creativitat. En tot cas, el que compta, clar, és que el muralmob tinga bona cosa d'èxit. La samarreta que heu fet també està molt bé. I, fantàstic, el logotip.

    ResponElimina