dijous, 17 de gener del 2013

Versions interminables

Estic acabant de polir una versió del Tirant lo Blanch a partir dels texts del facsímil de París-València, de Hauf i de la Biblioteca Valenciana Digital. La idea és fer un pdf que es puga llegir bé en el Kindle. De passada, és clar, com que estic treballant amb l'Open Office, supose que esta volta podré completar una versió web —en vaig començar una fa anys, però no la vaig completar; a més, el servidor on la tenia ha tancat—. Sí, estava preparant un diccionari general català, i continue polint-lo cada dia —és un derivat de la faena de transcripció i correcció—, però el cas és que no m'he pogut tornar a posar amb les macros de Word per a completar i traure la primera versió. Aixina que m'entretinc amb el clàssic de Joanot Martorell, que em sembla que hauria de tindre més versions accessibles en el web, almenys una més, la que prepare.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada