dijous, 5 de febrer del 2015

Accept-charset="UTF-8"

Observe un codi «accept-charset="UTF-8"» que hi ha dins dels formularis, és a dir:

<form ... accept-charset="UTF-8">[...]</form>

Eixe codi em permet eliminar una duplicació de pàgines en el Multicerca. Eixa duplicació havia estat l'eixida que vaig trobar per a obtindre resultats en les cerques sense accents i amb accents en els diferents servidors dels recursos lexicogràfics i enciclopèdics. Hi havia qui fea servir la codificació ISO-8859 i qui fea servir l'UTF-8.

No vaig saber resoldre-ho més que duplicant la pàgina de cerca i fent enllaços creuats a una versió o altra segons la codificació que exigia el recurs. No sé si és cap novetat, però una casualitat mentres revisava el canvi de servidor que han fet els de la gec m'ha permés descobrir el codi. I ara em toca netejar de codi inútil la pàgina de cerca del Multicerca (i eliminar la duplicitat). Una faena, però també un descans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada