dijous, 4 d’agost del 2016

Ara amb Lubuntu

Altra volta toca la informàtica. No avance en altres coses, però estic fent un poc de neteja en tots els ordinadors que tinc per casa. Ahir no vaig poder posar al dia l'Ubuntu de l'Asus 1201N. Es veu que la instaŀlació té algun error en les fonts. Per tant, com que no vaig poder resoldre-ho i atés que la versió 16 d'Ubuntu era massa per al miniordinador, busque una versió més lleugera: Lubuntu. Me l'abaixe, la clave en un usb i li la instaŀle —això sí, després de pegar alguna cabotada amb el Grub, que no arribava a deixar arrancar des de la llapissera usb.

Com a compensació, mentres m'entretinc amb tot açò, lligc el diari. Demà de matí podré agarrar alguna altra lectura durant les primeres hores del matí, mentres desdejune. Una cosa per l'altra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada