divendres, 7 d’agost del 2009

Història bruta i desconnexió



Com que hui no m'he comprat el diari, supose que m'he perdut alguna cosa de l'actualitat política salsitxera en què els dirigents dels Partit Popular han embotit el nostre petit país. El que sí que he sabut és una dada d'economia quotidiana: el meu barber diu que no nota la crisi. El cert és que ho tenia prou ple hui, més que mai que hi he anat. He hagut d'esperar uns deu minuts, que he aprofitat per a continuar amb Història bruta d'Eric Ambler —sembla que les lectures d'este estiu em porten sempre a segones lectures de l'actualitat—. Vaig marcant-hi els per a davant d'infinitiu (i alguns altres) que hi va deixar caure Hortènsia Curell i Gotor en la seua traducció (1987), per si de cas arribe a entendre el criteri.

Per fugir un poc, més tard he intentant totes les possibilitats de connexió del mòdem Toshiba g450 amb l'Ubuntu a Internet. No hi hagut res a fer, a pesar que ara sí que he aconseguit que el sistema operatiu detecte l'aparell.

L'altra part de la sessió informàtica de hui ha estat l'Sketchup de Google, amb el qual hem fet un disseny de façana d'aquella manera. El programa és gratuït i va bé per a fer-se una idea en tres dimensions del que veus en els plànols. El que no sé és per què no n'han fet una versió per a Linux.

Finalment, sí, hem anat a fer un nou recorregut pel riu: 12:55, que supose que és una millora, a pesar de la calor i del recorregut canviant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada