dijous, 6 de maig del 2010

Músiques socials

El nou contracte musical

M'he llançat una mica més hui en l'ús de les xarxes 2.0, que diuen, és a dir, principalment el Facebook, que tinc prou descuidat en general. Tot perquè l'Spotify ha canviat el contracte i m'ha oferit la possibilitat d'enviar les meues músiques a eixos amics mig desconeguts de la xarxa. He fet algunes proves. He de dir que no m'aclarixc massa amb la interfície del Facebook, que tampoc acaba de funcionar massa bé, trobe.

En canvi, l'Spotify va millorant en tots els sentits. A més de posar-me de fons Håkan Hellström, pegant una volta passant per Holanda, he tornat a caure en Suècia amb Raymond & Maria i he topat amb Säkert, que no estan malament. Pop lleuger. No sé si és que simplement em fa gràcies el suec. A més, he topat amb les noves possibilitats de conéixer la música que recomanen altres usuaris. Gràcies a un d'ells, m'he adonat que no tenia res d'àrab i he començat eixa llista amb Souad Massi, algeriana.

No sé si faré molt de recorregut en la cosa de la socialització, que sóc molt desapegat, però quant a novetats musicals, la cosa sí que sembla que funciona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada