dimarts, 1 de juny del 2010

Bloqueig de ponentada

Calina al balcó

Estic bloquejat també sindicalment i laboralment. Entre que considere que les manifestacions són mètodes de protesta més propis d'altres èpoques, o simples formes de socialització de les propostes socials, i que fer una vaga és una mesura del tipus «no en vull, no en vull, plat a caramull», estic pensat si no serà més contundent i ben adreçada una proposta que m'ha arribat per correu: el dia que mos ingressen la nònima, anem tots els funcionaris i la traguem del banc. Crec que tindria un efecte molt significatiu.

Havent aclarit què són l'aigua cavallera i el plemigjorn —que no li sonava a un amic simater—, estic ara aclarint els termes friki (ja localitzat en algun diccionari en castellà) i xiringuito, que va obrint-se pas. Bé, la ponentada no em deixa anar més enllà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada