dimarts, 14 de setembre del 2010

Estacions en canvi

Aneguets desvagats

No reproduiré la queixa de hui, que semblaria que estic desvagat i no tinc res millor a fer que anar buscant on mos l'estan clavant. Certament, no cal buscar massa.

No sé si és el canvi de temps, però no m'estic centrant gens en les meues coses. Sort que m'informe sobre lectors electrònics (amb el ben interessant bloc E-Tinta de Juan Luis Chulilla) i andròmines semblants, perquè si no fóra per eixa lectura, me s'està tirant damunt la tardor i no me n'hauré adonat. D'altra banda, s'acosten les eleccions sindicals a les Corts i estem encara en guaret. Espere que no ho deixem tot per a que hi creixca la brossa més del compte.

Hauria d'estar mirant com aparegué això del perrino valler o l'escofiat que m'amollà un dia ma mare no fa massa, però... Deu ser el canvi d'estació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada