dissabte, 26 de febrer del 2011

PS3, psss...

Per a no res

Com que no puc connectar el meu Asus Eeepc a la tele, perquè no té eixida hdmi, me s'ocorre de matar dos pardals d'un tret: amb la Playstation 3 diuen que es pot vore la tv3 i fins i tot els canals en directe que emeten en Internet. L'altre pardal són els jocs i el lector Blue Ray.

Passe per l'Fnac, amb remordiments, però carregue. Tinc set dies per a provar, però per ara el web dels canals en directe penja la ps3. El servei a la carta en canvi sí que funciona, però jo volia els canals en directe. No sé si això ho ha d'apanyar Sony o la tv3 i, per tant, ara mateix no tinc l'opció de posar-me al dia l'ordinador, aixina que tornaré la consola i miraré altres opcions. O em refugiaré en el Kindle... I amb això pots perdre tot el dia, com aquell que diu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada