dimarts, 22 de març del 2011

Versions possibles

Caseta valenciana insostenible

M'arriba per correu l'avís de Mozilla que el Firefox 4 ja està ací. Com que vaig usar la versió de prova, i em va semblar que anava molt bé, intentaré posar-me al dia ràpidament i substituir la 3.6.15 que tinc ara en l'Ubuntu, a vore si millora encara més la recepció de la tv3, que veig que serà la finalitat principal per a la qual faré servir este Asus Eepc 1000H en què escric ara.

També per correu m'avisen els de Compromís que ixen este dissabte que ve al carrer per a denunciar la corrupció dels dirigents del Partit Popular valencià i, en concret, del govern de Francisco Camps Ortiz. Es veu que més que una manifestació és una processó, més del gust de l'interpeŀlat, el president de la Generalitat valenciana.

Hi posarem molta devoció, no cal dir-ho, però més que una utopia, que crec que no ho és gens, es tracta d'un ideal —que les oligarquies del govern no siguen corruptes— que podríem aconseguir fàcilment si el primer pas del camí el férem també, encara que només fóra una petita passa diària, cadascú de nosaltres i cada dia. Més o menys com això d'intentar deixar el vàter igual o més net del que estava quan hi has anat. Altrament, serà més difícil, però no impossible, com ara instaŀlar-se segons quines coses en l'Ubuntu: només cal trobar el web d'algú que haja passat eixa pallola abans. I això també servix per a la política: mirem els japonesos, doncs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada