divendres, 23 de novembre del 2012

Responen

Com que m'ha anat tan bé com esperava, recomane hui que els ciutadans els escriguen als diputats de les Corts valencianes. Ahir de vesprada li vaig escriure a Torró Gil per a discutir-li que admetera i reforçara sense adonar-se'n durant un debat la idea que hi ha serveis públics gratuïts. A les poques hores em va respondre i em va comentar que el calor del debat en l'hemicicle induïx a eixos errors, perquè, efectivament, els serveis públics no són gratuïts, sinó que els sufraguem entre tots els qui paguem imposts.

Les Corts també són un servei públic que sufraguem entre tots i, la veritat, tenint en compte els diners que hi invertim i la faena que hi fan els diputats, hauríem de mirar d'utilitzar-los, de polsar-los i d'exigir-los bastant més. N'hi han que responen.

Hui no hi ha imatge de moment, perquè estic fent proves amb l'Android i n'hi ha coses que no acaben d'anar com deurien. En açò passa com amb els diputats, uns responen més que altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada