dilluns, 25 de febrer del 2013

Formats digitals

Ja que l'autor ha tingut la gosadia de fer la faena i llançar-se al format electrònic, em descarregue de la botiga de Kindle el llibre de Sico Fons, un poc per fer pàtria, un poc per vore de què va la cosa. Un clic i ja el tinc. Que el llija costarà més, perquè tinc massa coses per davant.

Ara mateix tinc alguns llibres pendents. En primer lloc, i serà l'últim a eixir, la primera versió del diccionari, que tardarà, perquè com ell puc fer servir en el format Word i la faena és més llarga del que sembla, vaig afegint paraules, però no m'acaba de llançar a editar-ne el contingut i el format. En segon lloc, l'edició per al Kindle (en un pdf b6-iso) del Tirant lo Blanch, que ja quasi la tinc. Després voldria adaptar la Revista de Llengua i Dret, el número 58, amb el mateix format. I el que sembla que serà més complicat, les Converses filològiques de Pompeu Fabra, que ja he vist que el Calibre fa una conversió deplorable a mobi.

L'únic entrebanc per a acabar res de tot això, és clar, són les hores que no tinc i la facilitat que sí que tinc per a passar d'una cosa a una altra i no acabar-ne cap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada