dimarts, 20 d’agost del 2013

Fotos esmenades

Reorganitze un poc les fotos que tinc el l'ordinador. Algun dia ho hauré de fer amb les que tinc impreses. També hauria de fer una tria per a imprimir-ne més, perquè els ordinadors van com van de memòria i qualsevol dia mos en deixen sense.

Vaig passant fotos, girant-les i remirant-les. No fa tant i ja és molt com arqueologia, en lloc del saber, del no-saber, de no saber si allò era el que em sembla ara, de no saber si els canvis que m'han esmenat les fotos hagueren pogut ser realment millors. Tant d'esforç hi hem posat a canviar eixes imàtgens que, si no ha estat millor, és perquè, en el fons, no ho volíem, pels motius que fóren i que mantenim ben amagats, esperant que la imatge coincidixca finalment amb eixa intenció oculta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada