dissabte, 14 de setembre del 2013

Merders

Segons la Wikipedia en anglés Fontanars té no recorde si quaranta o més milers d'habitants, quan en realitat crec que en deu tindre poc més d'un miler. Però la grossa del cas és que algú hi ha deixat apuntat que el gentilici és «merder, merdera». Miraré d'esmenar-ho. Mentrestant, perc el tíquet del diari camí del quiosc. Parem en Consum, carreguem i, tornant, trobem el tíquet pel carrer. Ningú no l'ha arreplegat. Takse comenta que tractant d'un paperet amb lletres..., si havera segut un bitllet, no l'hauria tornat a vore. En fi, compre el diari de dissabte. I aixina passes la vesprada d'un dia de vacances, passant del diari als llibres i dels llibres al Kindle.

3 comentaris:

  1. Molt interessant, com juga la gent amb les viquis en altres llengües.

    Una altra cosa, voldria consultar-te un dubte, tu que furgues en els diccionaris. Jo també vull fer un diccionari bilingüe i m'agradaria tenir consell: quin programa informàtic em recomanes per a treballar?

    ResponElimina
  2. A banda que estic de vacances i no estic treballant amb els meus diccionaris, t'he de dir que no tinc ni idea sobre què recomanar-te, perquè cada volta que he provat a fer servir un programa més adequant per a la creació de dicconaris, he tingut molt poca traça i ho he deixat córrer.

    En resum, que treballe amb els processadors de textos Word (les macros em permeten traure-li partit) i Open Office. Pedestre, però sé què faig i, sobretot, per a què.

    ResponElimina