dijous, 21 de maig del 2015

Reflexió remugant

Takse em trau uns papers on vaig imprimir un intercanvi epistolar electrònic que vaig tindre en la llista Migjorn amb un collistaire (que vaig aprofitar per a un apunt). Me'l lligc i observe que fa deu anys que tinc este bloc en marxa i que, a pesar de pegar-li voltes al mateix nano, no perc l'interés en la qüestió. No es tracta tant de la definició dels conceptes (llengua, dialecte, varietat, estàndard...), sinó de la consecució dels objectius socials, com ara la gestió lingüística justa i democràtica.

Ara, vista ara la discussió epistolar, lamente no haver augmentat tant com pretenia el meu bagatge de coneiximents, m'agradaria poder compondre un discurs acadèmic més fonamentat i lligat. En canvi, continue fent ús de les lectures esparses i d'una reflexió desllavassada que voldria polièdrica i que segurament no arriba més que a remugant.

2 comentaris: