dilluns, 4 de maig del 2015

Sempre a deshora

Hauria d'haver fet i enviat ja la llista de propòsits i propostes per a la legislatura que s'acosta, per a algunes modificacions i millores que caldria dur avant —segons jo ho veig— en les Corts Valencianes i en la política valenciana.

Per exemple, les Corts haurien de tindre panells solars per a calfar l'aigua i per a generar electricitat. ¿Hi ha ningú que duga això en el seu programa? Vaja, m'ho estic preguntant i no he mirat si encara estic a temps de fer la proposta o de comprovar si la porten. No crec que els semble molt important, però, la veritat, si la institució que legisla no és la primera a experimentar i aplicar-se les propostes de millora de la societat, sona tot un poc com una enganyifa.

Per exemple, ja hi ha subvencions als grups polítics i, per tant, caldria eliminar la subvenció extra per diputat elegit, que és una manera més de tergiversar la funció de la representació. De fet, s'hauria de crear una oficina pública d'informació i dades composta per funcionaris, és a dir, imparcial i informativa. Els ciutadans hi podríem recórrer per a comprovar la veritat de les mentires que ara mateix es cuinen en les oficines dels partits polítics.

Com quasi sempre, tinc la sensació que arribe tard i que no hi ha realment interlocutors polítics interessats a l'altra banda, perquè, en general, no mos dediquem a escoltar, només a parlar. Ho dic jo que, en general, no parle, que és possiblement l'altra cara del problema.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada