dijous, 25 de juny del 2015

L'ombra de la velocitat

Córrec i córrec pel riu, però no m'agarre, l'ombra de les curses passades sempre va per davant. Puc adduir unes quantes causes que espere que no siguen excuses ni fatalitats: m'han canviat el recorregut i, a més, ara és més llarg; la transició del futbet costa més amb els anys... Això sí, a pesar de tot, progresse des del primer dia d'esta temporada: de 14:02 a 13:51, per ara. A la quarta ja vaig trobant-me un poc més a gust i vaig deixant de pensar en les passes que faig, en les cames carregades, en la posició del cos, en no enviscar-me les ulleres amb la suor... Això sí, em cal anar a migdia, quan el sol està més alt, quan el riu està més buit i no vas entropessant amb les multituds saludables.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada