dissabte, 2 d’abril del 2016

Moments desmanotats

Ahir vaig tindre un moment desmanotat i em vaig carregar el contingut d'una pàgina del web. Anava a fer-ho tot pols..., i quasi. Naturalment, no tenia còpia de seguretat a mà. Dimarts que ve, en l'altre ordinador. Això em fa pensar que, per tal de resoldre la gestió de tantes pàgines, tants webs, tants blocs independents, hauré de començar a pensar i a provar la integració de tot Eines de Llengua (web i dtl, fdt i el possible bloc sobre el Tirant) en una única instaŀlació de Wordpress, que té una versió multisite per a eixes necessitats. Ho pinten fàcil els qui ho recomanen, però no va ser tan simple adaptar el tema Hipwords per a l'fdt. A vo si la setmana que ve comence les proves en el meu ordinador (localhost).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada