dimarts, 2 de gener del 2018

Espenta lectora i reculada informàtica

El primer dia de moscós de l'any i pegue una petita espenta —un capítol només, però llarguet— al Guerra i pau de Tolstoi. L'estic llegint en francés en el Kindle (un pdf mig editat per mi). M'està costant avançar com de costum quan es tracta de noveŀles llargues. Amb tot, ja m'he marcat un punt d'arribada per a canviar la versió d'Irène Paskiévitch que tinc en l'aparell per la versió en paper de Boris de Shclœzer (Gallimard, 1960). He llegit que és més completa. I podré ratllar el paper roïnet de l'edició Folio.

En canvi, pel cantó de les mamonades, me s'ocorre posar al dia el Lubuntu de l'Asus Eee PC-1000H i es veu que li faig engolir una versió massa moderna al miniordinador. No està per a eixes càrregues. Deixa de funcionar correctament, aixina que li torne a endollar la llapissera on tinc la versió 16.10 que li vaig instal·lar l'última volta. «Tank you for choosing Lubuntu». Funciona. L'any promet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada