divendres, 5 de gener del 2018

Que en venguen molts

Amazon m'envia un missatge —l'ham per a que compre alguna cosa— amb els llibres electrònics més venuts en català:

  • Les set caixes de Dory Sontheimer
  • Operació Urnes de Laia Vicens i Xavi Tedó
  • La noia del vestit blau de Laia Vilaseca
  • Pa amb xocolata de Teresa Roig
  • Origen de Dan Brown
  • Ocell blau de Benet Martín
  • L'elefant blanc de Rubén Chapela
  • El noi del Maravillas de Lluís Llach
  • Herr Pep de Martí Perarnau
  • El secret dels bons homes de Xavier García Asquerda
  • Els vells amics de Sílvia Solera
  • Gran diccionari de la llengua catalana d'Enciclopèdia Catalana
  • Transforma la teua salut de Xevi Verdaguer
  • Una columna de foc de Ken Follet
  • Un país en joc d'Albert Gener
  • Mestra d'L. S. Hilton
  • No tinc cap referència sobre la qualitat i l'interés de les obres, llevat del llibre del Llach, que em sembla que algú dia que estava bé. Es veu que n'hi ha diversitat en els gustos. Em sorprén que continue apareguent el diccionari, ja que es pot consultar en línia. En tot cas, no és la meua llista per a enguany. De moment, no havia pensat en cap d'eixos llibres, tot i que el de Les set caixes el vaig tindre fa uns mesos en les mans i quasi el vaig agarrar per a regalar-li'l a Takse. Supose que acabarà caiguent.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada